Virtuel generalforsamling i Nordjylland den 19. oktober 2020 kl. 16.30

Den begynder kl. 16.30 og foregår foran din PC, Ipad eller smartphone.

Oprettet: 12.09.2020
Lilli Lykkegaard

Generalforsamlingen i Nordjylland var i første omgang annonceret som en fysisk generalforsamling i Aalborg Kongres & Kultur Center den 19. oktober med start kl. 17.

I år afvikles Kreds Nordjyllands generalforsamling som en virtuel generalforsamlingen pga. COVID-19.

Men måske du alligevel både møder rapperen Jonny Hefty og arbejdsmarkedsforsker Laust Høgedahl? Og sygeplejerskeprisen skal også uddeles.

Og hvad med konkurrencen om ophold på Hotel Koldingfjord? Den vil du selvfølgelig heller ikke komme til at gå glip af.

Når du har tilmeldt dig generalforsamlingen, vil du nogle dage inden generalforsamlingen modtage en mail med nærmere informationer om, hvordan du deltager.

For at vi kan give dig de bedste betingelser for at deltage elektronisk, er det bedst, at du tilmelder dig senest torsdag den 8. oktober 2020. Tilmeldingsfristen er også vigtig at overholde ift. afstemningerne på generalforsamlingen. Alle stemmeberettigede tilmeldte skal nemlig nå at have tilsendt en kode, som skal benyttes til afstemningerne.

Tilmelding efter 8. oktober skal ske på mail til nordjylland@dsr.dk

Vi håber at se dig til generalforsamlingen.

VIGTIGT VIGTIGT

Hvis du allerede har tilmeldt dig til generalforsamlingen i Aalborg Kongres & Kultur Center - og stadig gerne vil deltage - skal du lige ind og tilmelde dig igen. Det gør du her.