Jobopslag: Køkken- og serviceassistent søges

Hvem vil være DSR Kreds Sjællands nye køkken- og serviceassistent?

Oprettet: 17.01.2022

Vi søger en alsidig køkken- og serviceassistent på 30 timer ugentligt med start senest den 1. april 2022.

Hos Dansk Sygeplejeråd Kreds Sjælland vil du være en nøglefunktion for kontorets 18 ildsjæle bestående af politikere og ansatte samt for kredsens mange besøgende medlemmer.

Jobbet består af en række funktioner, som varierer fra at understøtte alle vores arrangementer for medlemmerne til at lave en lettere frokost til kontorets medarbejdere. Herudover vil du have diverse administrative og praktiske opgaver.

Du indgår i Kreds Sjællands administrative gruppe, der består af 3 administrative kollegaer. Sammen planlægger vi årets arrangementer, hvorefter du har en klar agenda for, hvordan det skal forløbe rent praktisk.

Typiske opgaver v. dagsarrangementer for medlemmer:

  • Bestilling af buffet eller sandwich/salater hos eksterne catering-samarbejdspartnere (hvis maden ikke leveres, afhentes den hos leverandøren)
  • Indkøb af morgenbrød på dagen, inkl. anretning og afrydning (starter typisk kl. 8:45)
  • Anretning og afrydning af frokost
  • Øvrig forplejning gennem dagen i form af kaffe, te, vand, frugt, eftermiddagskage etc.
  • Oprydning generelt


Typiske opgaver v. eftermiddags- eller aftenarrangementer for medlemmer:

  • Bestilling af og evt. afhentning af sandwich/salater
  • Klargøring af kaffe, te, vand, frugt mv.
  • Oprydning af lokalet dagen efter – aftørring af borde, fjerne affald mv.


Opgaver v. frokostordning for kontorets medarbejdere:

  • Planlægning og indkøb i dagligvarebutikker samt tilberedning af let frokost til kontorets medarbejdere
  • Anretning og afrydning
  • Sørge for, at der er kaffe og te på kanderne
  • Tømning af opvaskemaskiner
  • Lettere rengøring (køleskabe, afkalkning af kaffemaskiner etc.)


Øvrige opgaver:

  • Indkøb til køkkenet
  • Bestilling af flaskevand, kaffe kontorartikler generelt mv. hos leverandør
  • Godkendelse af kreditorfakturaer
  • Ad-hoc opgaver såsom oprydning af pap- og papiraffald, som afleveres i container, der står på matriklen
  • Gå til hånde med pakkeriopgaver – når tiden tillader det


Om dig:

  • Du er struktureret, god til at samarbejde og bevare overblikket, når det går stærkt
  • Du har erfaring med at have mange bolde i luften og trives med det
  • Du har erfaring med at arbejde ud fra et budget
  • Du er fleksibel, da nogle dage/uger er længere end andre
  • Du har kendskab til Outlook og kalenderstyring
  • Du har hygiejnebevis
  • Du har kørekort og bil


Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads, hvor omsorg og gensidig respekt for hinanden er en del af DNA’et
  • Betalt frokostpause
  • Løn og pension efter gældende overenskomst (FOA)
  • Gruppelivsforsikring via PFA
  • Arbejdstid, der ligger mellem 8-14 på dage, hvor der ikke er arrangementer


Ansøgningsfrist
Kan du se dig selv som vores nye kollega, og har du en relevant uddannelse indenfor køkken og/eller servicefaget, så send os din ansøgning senest d. 28. januar 2022 via dette link.

Samtaler afholdes d. 9. februar 2022.