Markedsplads

Oversigt over udstillere på Lederdag 2018. Du finder udstillerne på 1. sal i ODEONs foyer.

DSR DSA Karrieresamtaler - logo

Styrk dit arbejdsliv med Karrieresamtaler

Hvad er dit næste karriereskridt?
Hvor er dit arbejdsliv på vej hen?
Book en karrieresamtale

Dansk Sygeplejeråd og Din Sundhedsfaglige A-kasse tilbyder Karrieresamtaler, hvor du kan få sparring på dine ønsker for din karriere, jobskifte eller uddannelsesmuligheder.

Kig forbi og mød to karrierekonsulenter, der er klar til at fortælle mere.

Læs mere her:
www.dsr.dk/job-og-karriere/book-en-karrieresamtale
www.dsa.dk/Karriereunivers/Karrieretilbud/Karrieresamtaler-for-sygeplejersker

Lån & Spar - logo

Lån & Spar - lsb.dk/dsr

Siden 1880 har Lån & Spar været en bank for helt almindelige mennesker. Det er vi stadig. I dag er vi også en bank, der dyrker fællesskaber. Lån & Spar er nemlig ejet af mere end 45 organisationer, bl.a. Dansk Sygeplejeråd.

Så faktisk kan man sige, at vi er kundeejet – ejet af dig og alle de andre medlemmer. Derfor får I også ekstra gode konkrete og kontante fordele, ingen andre banker kan matche. Ud over gode renter og særaftaler, får du også en personlig rådgiver, som svarer på alt fra bil- og boliglån, til opsparing og finansiering. Og det er helt op til dig, om I tager snakken over en kop kaffe i banken, over telefonen eller via nettet. Den gode behandling er den samme. Lån & Spar er nemlig drevet af mennesker til mennesker. En bundsolid og personlig bank, vi deler med hinanden.

Bauta Forsikring logo

Bauta Forsikring - bauta.dk

Som sygeplejerske kan du købe forsikringer hos Bauta Forsikring, som er et forsikringsfællesskab, hvor pengene arbejder til fordel for dig.

Som medlem af DSA kan du desuden købe en lønsikring, som supplerer dine dagpenge, hvis du skulle blive ledig.

Kig forbi standen, og hør mere.

PKA logo lille

PKA - pka.dk

Kom og tal med pensionsrådgiver, Lisbeth Lund, om hvad din pensionsordning i PKA indeholder. PKA er pensionsselskab for 300.000 medlemmer ansat inden for social- og sundhedsområdet – bl.a. sygeplejersker.

Retur til Lederdag og generalforsamling 2018