Information til kandidater
Her finder du information til dig som kandidat til politiske poster i Lederforeningen efteråret 2017.
Her finder du information til dig som kandidat til politiske poster i Lederforeningen efteråret 2017.
Kontakt
Jonna Søegaard, chef for Lederforeningen, jos@dsr.dk, 60205401 (primærkontaktperson)
Heike Penzien, chefkonsulent i Lederforeningen, hpe@dsr.dk
Kristian Fristed Eskildsen, kommunikationsansvarlig i Lederforeningen, kfe@dsr.dk
Birgitte Mann, administrativ ansvarlig i Lederforeningen, bma@dsr.dk
Valgmateriale
Der er produceret en Fælles valgflyer med formandskandidater på den ene side og næstformandskandidater på den anden side. Flyeren kan rekvireres hos Birgitte bma@dsr.dk. Husk at skrive, hvor mange stk. du gerne vil have tilsendt.
Der er produceret et Valgpostkort LFvalg 2017 med alle kandidater. Postkortet kan rekvireres hos Birgitte bma@dsr.dk. Husk at skrive, hvor mange stk. du gerne vil have tilsendt .
Videovalgsløjfe
Alle kandidater har fået et bud om at lave en generel valgvideo. De videoer vi har modtaget pt. er samlet i en videovalgsløjfe.
Har du ikke lavet en generel video endnu kan du stadig nå den. Videoen må vare højest 30 sek. Du kan tale om hvad du vil i videoen. Du kan evt. bruge et eller flere af følgende spørgsmål som struktur for videoen: Hvilken retning skal Lederforeningen bevæge sig i?/ Hvilken forskel vil du gøre som valgt i Lederforeningen?/ Hvilke problemer vil du gerne løse?
vis du bruger en mobiltelefon til at optage, så optag med mobilen i vandret position.
Videosløjfen lægges på lederforeningens hjemmeside. Tidspunktet vil blive afstemt med de øvrige valgaktiviteter på hjemmeside og facebook.
Videosløjfen blev vist på Lederforeningens generalforsamlingen.
Kandidatspørgsmål
I har alle fået mulighed for at svare på en række spørgsmål. Formands- og næstformandskandidater er endvidere blevet opfordret til også at lave videosvar.
I vil få direkte besked, hvis I skal foretage jer noget i forbindelse med facebook annoncering af spørgsmålene.
Tidspunktet for annoncering vil blive afstemt med de øvrige valgaktiviteter på hjemmeside og facebook.
Lederforeningens hjemmeside
Alle jeres svar på de ovenstånde spørgsmål vil blive samlet på Lederforeningens hjemmeside.
Valgmøder
Tilmeldingsfristen er sat til d. 30. oktober for valgmødet i København. Aflyses ved mindre end 20 tilmeldte (udover kandidater og bestyrelse).
Afvikling af valgmødet
Arrangement: ’Mød formandskabet’
Onsdag d. 8. november 2017 om aftenen i den kreds med den højeste stemmeprocent. Enten:
Lederforeningen dækker transport og evt. overnatning for formand og næstformand.
Møder i LF og DSR for valgte politikere
Transport til valgaktiviteter arrangereret af Lederforeningen
Lederforeningen dækker formands- og næstformandskandidaters transport omkostninger til møder arrangeret af Lederforeningen i fbm valget. Der er mulighed for selv at købe tog- og flybilletter via Egencia. Læs mere om det i Rejsevejledning for kandidater til valgmøder i 2017
Onsdag d. 1. november kl. 19.00-20.30 i København
Adresse: DSR Kreds Hovedstaden, Frederiksborggade 15, 4. sal, 1360 København K.
Du sørger selv for transport til Kreds Hovedstaden og retur.