Sygeplejeetisk Råds årsberetning 2019

Årsberetningen for 2019 er kommet

Oprettet: 27.04.2020

"Livet forstås baglæns, men må leves forlæns." Citatet af Søren Kierkegaard refererer til, at vi er nødt til at leve livet, mens det sker, og at vi ikke kan planlægge vores liv på forhånd.

Det gælder også i denne tid, hvor vi lever med COVID-19-udfordringen over hele verden, med risiko for smitte og for at smitte andre, som er særligt sårbare, hvad enten det er patienter, borgere eller familiemedlemmer.

Mens vi venter på bedre tider kan du nu læse Sygeplejeetisk Råds årsberetning for 2019 her på siden. Det er måske at tage munden for fuld at citere Kierkegaard, men beretningen giver et indblik i – og en baglæns forståelse af - alle de aktiviteter, som rådet har været optaget af i det forgangne år.

Vi ser frem til at leve livet forlæns her i 2020 og glæder os til snart at kunne invitere medlemmer af DSR til jubilæumskonference den 14. september – om COVID-19-situationen og myndighederne vil.

Årsberetning 2019 SER Forside

God læselyst