- Planlægning og udførelse af Landskursus
-
- Succeskriterier:
- En gang årligt i november afholdes Landskursus
- Der stiles efter 25 deltagere bredt repræsenteret fra landets plastikkirurgiske afdelinger, både fra det private og offentlige
- Inden 1. juli udsendes program, til medlemmer, kontaktpersoner, tidligere deltager og private hospitaler
- Brainstorm januar, let program april, endelige program juni
- Udsende netværksinfo
-
- Succeskriterier:
-
-
-
- Mindst 2-3 årligt (januar, sommer & efter landskursus)
- Skrive til ambassadør fra netværk for modermærkekræft 3 gange årligt angående nyheder som kan sendes med ud med Netværksinfo
-
-
- At have engageret og aktive medlemmer
-
- Succeskriterier:
-
-
- Huskeregel: Vi skal give noget for at få noget. Vores medlemmer spejler sig i os!
- Fortsætte med at bruges post-it til generalforsamlingen til evt. feedback og andre ideer fra vores medlemmer
- Anvende post-it fra vores seneste generalforsamling konstruktivt
-
- Få aktivitet på vores sociale medier
-
- Succeskriterier:
-
-
- Ifbm. emner/oplæg til landskursus kan vi spørge ud på vores SoMe platforme om brugerne har ønsker
- Lave opslag hver gang vi har bestyrelsesmøder
- Skabe faglig læring og diskussioner på vores to SoMe platforme
- Opslag på sociale medier i forbindelse med bestyrelsesmøder → januar, april og juni
- Der skal opslag op i forbindelse med eller efter alle fysiske bestyrelsesmøder
- Opslag på sociale medier i forbindelse med netværksmøde → april og oktober
-